Кухарський ліцей Іванківської селищної ради
Меню сайту

Конституція
Конституція

Наше опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Лютий » 19 » Конкурс "Шкільна бібліотека" (висновок і список використаної літератури)
14:45
Конкурс "Шкільна бібліотека" (висновок і список використаної літератури)

ВИСНОВОК

Значення книги і читання безперечні в етичному, інтелектуальному, естетичному розвитку дітей і підлітків. Вони розвивають письменність, загальний культурний рівень, розширюють емоційний світ людини, формують духовну основу особистості. Далеко не останню роль в сприянні формуванню загальної культури дітей і юнацтва виконує шкільна бібліотека. В сьогоднішніх непростих умовах шкільна бібліотека - це часто і вогнище культури, і місце, де допомагають вчитися, і найдоступніше джерело інформації для учнів. Шкільна бібліотека завжди поряд, її діяльність не скута рамками учбової програми, що, безумовно, розширює її можливості. І, як правило, заохочення вільного читання, формування мотивації до читання є одним з найважливіших напрямів її роботи. Робота шкільної бібліотеки, відрізняється деякими особливостями. Перше і найголовніше - дуже велике навантаження на шкільного бібліотекаря при розробці масових заходів із залученням учнів.

Цілі масової роботи - показати дітям красу читання, навчити їх любити книгу для того, щоб через літературу вони сприймали "розумне, добре, вічне"; щоб, зробивши читання щонайпершою потребою, насущною їжею для серця і розуму, вони ставали свідомими громадянами своєї батьківщини, духовно багатими особами. Бо масові заходи з їх використанням різних форм і прийомів допомагають учням емоційно сприймати значення, зміст як літературних творів, так і явищ та подій. Ми повинні довести дітям, що читання може доставляти естетичну насолоду, що спілкування з книгою розкриває широкі горизонти перед людиною, що книга і читання є невичерпним джерелом знань і інформації, що книга дійсно є другом і порадником. В значній мірі, ми прагнемо до реалізації стратегічної мети - навчити хотіти читати, бо це означає сприяння збагаченню емоційного досвіду дитини; допомагати отриманню осмисленої інформації і знань. Ми повинні навчити читати для сприяння саморозвитку особистості дитини, для сприяння розкриття її творчого потенціалу.

Саме шкільним бібліотекам належить ключова роль в розвитку у учнів уявлення про пошук інформації і вироблення у них навиків обігу і роботи з інформаційними джерелами. Тому однією з тенденцій сучасного бібліотечного обслуговування в школах повинне стати розширення асортименту знань і практичних навиків, які можуть придбати вчителі і учні.

Головні цілі, які стоять перед сьогоднішніми бібліотеками витікають одна з іншої і тісно взаємозв'язані:

  • надання широкого гарантованого доступу до інформації;
  • максимальне використовування потенціалу нових інформаційних технологій для вдосконалення обслуговування користувачів.

Тому все більшого значення набуває інформаційно-бібліографічна робота бібліотеки.

Довідково-бібліографічне і інформаційне обслуговування учнів, як правило, ведеться через організацію роботи по оформленню книжкових виставок і виставок - переглядів, бібліографічні огляди для учнів, складання рекомендаційних і інформаційно-тематичних списків літератури, довідково-бібліографічне обслуговування педагогів передбачає проведення бібліографічних оглядів літератури, оглядів-періодичного друку, консультацій, складання інформаційних списків нових надходжень. Нарешті, найважливішою частиною роботи шкільної бібліотеки є виховання інформаційної культури учнів, яке здійснюється через систему бібліотечно- бібліографічних уроків.

Список використаної літератури

1. Адріанова Л.М. У школі бібліотекар не тільки педагог… / / Шк. б-ка. - 2006.-№3.-С.10-12.
2. Будасова В.П., Вакула М.Г., Морозова М.М. Характерологічні особливості підлітків.

3. Зайцева Т. Простір, в якому легко орієнтуватися: метод. поради щодо організації виставочної роботи [Текст] / Т. Зайцева // Шк. бібліотека. – 2004 . - №18. - С. 26-31.

4. Поперечна Л. Мрії попелюшки, або Новий функціонал шкільної бібліотеки / Л. Поперечна // Шкільний бібліотечно-інформаційний центр. – 2013. - №4. – С. 5-14.

5.Рогова П.І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П.І. Рогова // Педагогіка і психологія. – 2011. - №1. – С. 115-124.

6. Хімчук О.Є. Задоволення інформаційних потреб учнів у шкільній бібліотеці//Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Роль шкільної бібліотеки в системі національної освіти України”: Тези доповідей. – Київ, 1997. – С. 81–82.

7.Шкільний бібліотечно-інформаційний центр: Теорія і практика: Науково-методичний посібник /ред. Матвійчук О.Є. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2007.– С.209.

Переглядів: 432 | Додав: Administrator19 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Архів записів

Друзі сайту
Верховна Рада

Урядовий портал

МОН України

КОДА

РМК відділу освіти Іванківської РДА

КОІПОПК

Педпреса

ОСВІТА





Copyright MyCorp © 2024