ЗВІТ
про роботу пришкільного мовного табору
На базі Кухарського НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» з 01 по 14 червня поточного року працював пришкільний мовний табір відпочинку з денним перебуванням «RAINBOW», у якому відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались 20 вихованців.
Мета і завдання виховної роботи у пришкільному таборі «RAINBOW»:
- забезпечення повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно – виховної, фізкультурно – оздоровчої роботи з дітьми під час літніх канікул;
- створення іншомовного середовища;
- виховання любові до рідного краю, села.
Складовими видами життєдіяльності табору з денним перебуванням традиційно були: оформлення приміщень, планування виховної роботи, робота гуртків, заходи з охорони життя і здоров’я дітей тощо.
Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.
Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. На чолі загону у пришкільному оздоровчому таборі стояв педагог-вихователь, який забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовував їх побут і готував та проводив оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору.
План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням побажань дітей. Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі формувалася за напрямами:
- національно- патріотичний,
- екологічний,
- спортивно-оздоровчий.
Спортивно-оздоровчий напрям роботи включав різноманітні спортивні змагання (веселі старти, козацькі розваги, футбольний турнір, турнір із шахів).
Кожний ранок у таборі починався з ранкової гімнастики, яка проводилася на свіжому повітрі в затишних куточках шкільного подвір’я. На конкурсній основі визначався кращий варіант зарядки.
Заходи національно-патріотичного напряму спрямованості сприяли розвитку патріотизму та громадянської активності, дозволяли учням реалізувати свої творчі можливості, спробувати себе в різних ролях, цікаво дізнаватися про історію рідного краю, незвично відзначити знаменні і святкові дати нашої рідної України.
Екологічний напрям виховної роботи включав різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного краю. Традиційними стали природничі екскурсії з метою вивчення флори і фауни, географічного положення природних та заповідних об’єктів нашого краю, а також відвідування музеїв, храмів, парків тощо. Кожного року діти подорожують різними маршрутами та відшуковують нові, ще невідомі їм куточки природи свого села.
Кожен день у таборі був насиченим, проводились різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання, бесіди, години спілкування. Готуючись до усіх заходів, діти вчились працювати злагоджено, підтримувати один одного, відноситись з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів.
Після закінчення табірної зміни були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань.
Взагалі, життя у таборі дітям запам’ятається надовго, і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день життя табірної зміни допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими.
Заклад створив умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.
|