ІНФОРМАЦІЯ
про заходи, проведені до Дня Землі, Дня Довкілля
№
з/п
|
Назва заходу
|
Тематика
|
1
|
Виховні години та години спілкування:
|
- Збережемо красу землі для наших нащадків
- Ми – юні охоронці природи
- Шануймо, друзі, лісу дивосвіт!
- Ми – люди, допоки є природа
|
2
|
Круглі столи:
|
- Природа – наш дім
- Умійте, друзі, природу любити
|
3
|
Екологічна гра-квест
|
|
4
|
Дискусія
|
- Чи є вихід із сміттєвих лабірінтів?
- «Незвичні» дебати, як річку Тетерів рятувати?
|
5
|
Рольові ігри (молодші класи)
|
- У царстві Флори і Фауни
- Ріка – не просто вода
|
6
|
Акція
|
- «Зробимо Україну чистою»: благоустрій території у формі гри (виконання завдань, зазначених на табличках)
- «Посади дерево»: посадили 10 дерев, 5 кущів
|
Екологічний ерудиціон
(екологічна гра –квест)
Мета: Сформувати у дітей основи екологічної культури, правильне ставлення дитини до навколишньої природи, до себе і до людей. Формувати уміння встановлювати взаємозв'язок між природними об'єктами; підсумувати пізнавальні інтереси учасників квесту, сприяти вихованню в них почуття прекрасного; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи, бажання вберегти нашу планету від екологічних лих, охороняти й примножувати її багатства і красу; привернути увагу учнів до проблеми сміття; розвивати екологічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.
Завдання:
– освітні (учасники засвоюють нові знання і закріплюють наявні, ознайомити з глобальними проблемами забруднення планети Земля; прищепити екологічне мислення; сформувати основи екологічної культури; навчити вирішувати екологічні завдання і проблеми);
– розвиваючі (в процесі гри відбувається підвищення освітньої мотивації, розвиток творчих здібностей та індивідуальних позитивних психологічних якостей, формування дослідницьких навичок, самореалізація дітей);
– виховні (навчити дітей взаємодіяти в колективі однолітків, підвищити атмосферу згуртованості і дружби, розвивати самостійність, активність та ініціативність; формувати навички толерантності, взаємодопомоги та інші).
|