Кухарський ліцей Іванківської селищної ради

Меню сайту

Конституція
Конституція

Наше опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кухарське навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» 

Іванківської селищної ради

 

 

 

 

Звіт

 за 2020-2021  навчальний рік

 

 

 

 

 

                                                              Заріцької Валентини Михайлівни

                                                              директора Кухарського НВО І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

с. Кухарі

2021

 

 

Звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. №178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю».

Мета:

подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у закладі.

 Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління  дошкільним навчальним закладом.

2.  Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом загальної середньої освіти.

 

 Загальні відомості про заклад загальної середньої освіти:

Комунальний заклад освіти Кухарське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Іванківської селищної ради розташований за адресою: 07243 Київська область, Іванківський район,       с. Кухарі, вул. Лесі Українки, 1. Навчання та виховання здобувачів освіти проводится українською мовою. Школу засновано у 1988 році (двоповерхова будівля). Проектна потужність закладу 345 місць.

Роботу школи організовано відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», Концепції загальної середньої освіти, Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними законодавчими актами та документами.

Заклад намагається створити умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

 Станом на 1 вересня 2020 року кількість учнів у школі – 55.     

 Наповнюваність по класах: 1 кл. – 6 учнів; 2 кл. – 5 учнів; 3 кл. – 7 учнів;  4 кл. – 4 учнів; 5 кл. – 6 учнів; 6 кл. – 5 учнів; 7 кл. – 5 учнів; 8 кл. – 6 учнів;  9 кл. – 6 учнів;  10 кл. – 5 учнів.  Протягом навчального року  вибула 1 учениця. На кінець навчального року кількість учнів у школі – 54 учнів.

Усі учні 1-10-х  класів навчального закладу навчаються в одну зміну. Заняття розпочинаються о 8.30, закінчуються о 14.50. Освітній процес відбувається за класно-урочною та кабінетною системою.  У закладі створено 14 навчальних кабінетів, що дає змогу забезпечити виконання інваріантної складової робочих навчальних планів у повному обсязі.

   В 2020-2021 році  у закладі освіти функціонувала дошкільна група «Сонечко», яка налічувала 16 дітей.

         Матеріально-технічна база закладу та його навчально-методичне оснащення забезпечують здійснення освітнього процесу на достатньому рівні.  У освітньому процесі використовується 17 комп’ютерів, тобто в розрахунку це становить 4 учні на один комп’ютер, один комп’ютер використовується для адміністративної роботи, до Інтернету мають доступ всі комп'ютери. Комп'ютерний клас (11 комп'ютерів), принтер та переносний проектор були придбані відділом освіти за програмою комп'ютерізація закладів освіти. Один кабінет початкових класів має мультимедійне обладнання. 1-3 класи початкової школи забезпечені ноутбуками, які мають доступ до інтернету.

          В закладі функціонує спортивний зал, в якому проводяться уроки фізичної культури та спортивні заходи, актова зала для проведення культурно-масових та позаурочних заходів, музей школи, музей ВВв, світлиця, бібліотека та їдальня. На території закладу є стадіон, спортивний і дитячий майданчики.

          Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на території, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

Приміщення та територія навчального закладу відповідає санітарно-гігіє­нічним нормам. Здобувачі освіти та працівники закладу дотримуються правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Перед початком навчального року було проведено косметичний ремонт приміщення школи та упорядкування території. Власного фінансування заклад не має, тому придбання різних необхідних матеріалів та засобів здійснює відділ освіти. Власним коштом відремонтовано косарку, замінено підвіконня, придбано канцтовари, проведено ремонт принтера, замінені катриджі, постійно проводиться їх заправка. У підготовці школи до нового  навчального року батьківським комітетом школи було придбано фарбу для косметичного ремонту класних кімнат         

          Основними завданнями діяльності закладу освіти є:

- підвищення рівня знань і умінь учнів;

- робота із здібними дітьми;

-  створення умов для здійснення освітнього процесу;

- позакласна та позашкільна робота;

- формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, народних традицій;

- впровадження в освітній процес новітніх технологій навчання.

Вжиті адміністрацією заходи щодо зміцнення та модернізації освітього процесу:

1. Виконання навчальних планів і програм відповідно до Держстандартів загальної середньої освіти.

2. Підвищення рівня фахової підготовки педпрацівників.

3. Створення необхідних умов для подальшого розвитку творчої особистості, здібної учнівської молоді.

4. Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.

5. Модернізація методичної роботи (cпрямованість на реалізацію

нормативних, законодавчих, правових документів, що регламентують діяльність школи).

6. Покращення матеріально-технічної бази школи.

7. Забезпечення комфортних та сучасних умов для навчання у школі.

8. Створення умов для функціонування групи продовженого для учнів школи.

          Школа 11 років реалізує профільне навчання (10-11 класи)  і допрофільну підготовку (9 клас). У 2020-2021 н.р. профіль навчання: математичний (10 клас); у 9 класі  виділено 2 години на підсилення  вивчення математики.

         Заклад загальної середньої освіти працював за затвердженим навчальним планом, ефективно було використано години варіативної частини.  У цьому навчальному році було запроваджено інклюзивне навчання у 8 класі для Гавриленко Марини Сергіївни, учениці з особливими освітніми потребами. Асистентом вчителя призначено Кравець Л.Г. Протягом року спостерігались позитивні зміни у розвитку дитини. Для роботи з такою дитиною було надано планшет, ноутбук, принтер і стаціонарний проектор.

        Освітній  процес в закладі забезпечують 17 педагогічних працівників і 7 працівників обслуговуючого персоналу. Всі працюють за основним місцем роботи, вчителі мають вищу педагогічну освіту.  Серед них:  4 учителі мають звання «Старший  учитель», 5  педагогів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», 8 – «Спеціаліст І категорії», 1 -  спеціаліст ІІ категорії, 3 – категорію «Спеціаліст». Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників закладу  (вища та І кваліфікаційна категорії) становить  81 %. Заклад освіти укомплектований  педагогічними кадрами, що зумовлює ефективність функціонування школи як соціально-педагогічної системи. Наявна вакансія практичного психолога.

  Педагогічний колектив школи протягом 2020-2021 н. р. працював над вирішенням проблемного питання – «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі», проводилась робота по підвищенню якості знань учнів з основ наук.

 За результатами  річного оцінювання 2020-2021 н. р.  3,6 % учнів мають високий рівень навчальних досягнень; 34,6 % - достатній; 47,3 % - середній; 14,5 %  - початковий. Із 55  учнів 2 – 10 класів в минулому навчальному році 2 учнів були нагороджені Похвальним листом: Заріцький Єгор і Осипчук Анна.

   Діяльність педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти спрямована на оновлення змісту освіти та методики навчання і виховання, на вдосконалення освітнього процесу шляхом вивчення та впровадження сучасних освітніх технологій. Головною метою є забезпечення всебічного розвитку особистості, її творчих здібностей, духу соціальної  відповідальності шляхом навчання і виховання, які ґрунтуються на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги, на інтересах людини, родини, суспільства та держави. 

Як пріорітетні, визначені такі напрямки роботи:

•   забезпечення високого рівня якості та доступності освіти;

•   підвищення ролі самоосвіти, самонавчання та самовиховання педагогічних працівників як одного з основних засобів збагачення теоретичного, психолого-педагогічного та наукова-методичного рівня вчителя;

•   розвиток можливостей для взаєморозуміння та взаємопідтримки учнів і вчителів, побудови освітнього процесу на демократичних засадах;

•   підтримка в підготовці до атестації, організація роботи для підвищення  кваліфікації  вчителів.

   Методична рада  є організаційно-керівним центром методичної роботи закладу. Для організації й проведення методичної роботи з учителями в НВО функціонує 4 шкільних методичних об’єднань: вчителів предметів гуманітарно-естетичного напрямку, природничо-математичних наук, вчителів початкових класів і класних керівників.

    Особливу увагу педагогічний колектив приділяє роботі із здібними учнями, зокрема підготовці до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін, творчих конкурсах та спортивних змаганнях. 

    Протягом жовтня в школі були проведені предметні олімпіади. Переможці  шкільних олімпіад не брали участь в ІІ етапі предметних олімпіад з базових дисциплін, в зв’язку з карантинними обмеженнями та переходом на дистанційне навчання.

    Учні школи є активними учасниками різноманітних районних заходів: конкурсів, акцій. Учні НВО отримали сертифікат за участь у  громадському проекти «Шлях додому» на допомогу постраждалим в АТО (участь у акції «Збери кришечки»), Голотюк Сергій отримав подарунок за найбільшу кількість зібраних кришечок. Члени гуртка «Сходинками до краси» Вакуленко Софія та Верстак Таїра (керівник Абкерімова Саніє) отримали грамоту відділу освіти Іванківської РДА за ІІІ місце у районному етапі обласної виставки-конкурсу «Український сувенір»; Вишняк Анна, вихованка гуртка «Еколог», отримала сертифікат за участь у обласній краєзнавчій конференції «Київщина – мій заповітний край», напрям «Парки Київщини». Керівник гуртка Гордієнко Г.М. отримала подяку від депертаменту освіти і науки Київської обласної держадміністрації. Також Галина Миколаївна нагороджена грамотою департаменту освіти і науки Київської державної адміністрації за ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти (сценарій масового заходу для учнів еколого-натуралістичного спрямування). Осипчук Анна, учениця 6 класу, нагороджена грамотами відділу освіти Іванківської селищної ради за ІІ місце в районному етапі конкурсу плакатів «Безпека дорожного руху – це життя» та в районному етапі обласної виставки-конкурсу «Знай і люби свій край». Циганенко Олександр, вихованець гуртка «Інформатика» (керівник Юшина С.П.) нагороджений грамотою відділу освіти Іванківської селищної ради за І місце в районному етапі обласної природоохоронної акції «Годівничка» (номінація «Екологічний буклет»);  Вакуленко Максим та Верстак Микита, вихованці гуртка «Паперопластика» (керівник Абкерімова Саніє) нагороджені грамотою відділу освіти Іванківської селищної ради за ІІІ місце у районному етапі обласного конкурсу «Космічні фантазії» (номінація «Декоративно-прикладне мистецтво»).

    Головна мета адміністрації навчального закладу – створити умови, в яких відбуватиметься професійне зростання кожного працівника, з’являються мотиви  для самовизначення, самоосвіти, саморозвитку творчого потенціалу педагога. Педагоги закладу беруть участь у професійних конкурсах районного рівня, у роботі районних предметних методоб’єднань, творчих груп, семінарів-практикумів. Методичні матеріали учителів школи були представлені на  районних та обласних педагогічних виставках. Робота вчителя математики Опанасенко Т.І. «Формування творчих здібностей здобувачів освіти шляхом застосування сучасних методів і технологій навчання на уроках математики», робота вчителя фізики Заріцької В.М. «Упровадження сучасних технологій навчання для мотивації учнів на уроках фізики» та виховний захід заступників директора з НВР Кошлєц Л.І. та ВР Опанасенко Т.І. для учнів 1-11 класів «Жінка. Весна. Краса» (напрям «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини») були представлені на районній виставці «Освіта Іванківщини – 2021» та занесені до районного каталогу передового педагогічного досвіду, розробка виховного заходу зайняла ІІІ місце в конкурсі на кращий виховний захід. Робота    Заріцької  В.М.  рекомендована на обласну виставку «Освіта Київщини».

    Протягом навчального року проводилась значна робота по удосконаленню форм і методів проведення уроків, виховних заходів, підвищувалась їх ефективність. Цікаво і змістовно проводили уроки вчителі школи, творчо працювали і приймали участь у різних конкурсах. Вчитель математики Опанасенко Т.І. приймала участь у конкурсі «Вчитель року – 2021» і зайняла ІІІ місце. В конкурсі-огляді шкільних кабінетів приймали участь кабінети: фізики (вчитель Заріцька В.М.), початкових класів (вчитель Пилипчук Г.В.),  англійської мови (вчитель Годун О.Л.). Кабінет фізики отримав  І місце. Методичні розробки вчителів зарубіжної літератури Кошлєц Л.І. і        Пилипчук Г.В. приймали участь у конкурсі на кращий позакласний захід із зарубіжної літератури і увійшли у п’ятірку кращих.

     Однією з форм, що спонукає вчителя до самовдосконалення і дає змогу відслідкувати рівень та  підвищення його професійної майстерності, є атестація, яка в закладі здійснюється відповідно до перспективного плану.

     Адміністрацією школи, членами атестаційної комісії вивчається система роботи й узагальнюється досвід вчителів, які проходять атестацію, шляхом відвідування уроків і позакласних заходів, співбесід із педагогічними працівниками, батьками й учнями, а також перегляду методичних розробок та інших матеріалів.

    За підсумками атестації 2020-2021 навчального року:

1. Встановлена відповідність раніше присвоєній   категорії «спеціаліст вищої категорії» і присвоєно звання «старший учитель» Опанасенко Т.І. – вчителю математики.

2. Встановлена відповідність раніше присвоєній   категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель» Заріцькій В.М. – вчителю фізики.

   На початку навчального року адміністрація школи координувала роботу медичного працівника і класних керівників щодо заповнення листків здоров’я; призначила відповідальних за кабінети для дотримання санітарних норм; забезпечувала своєчасне проходження профілактичних медичних оглядів працівників. Усі працівники школи мають медичні книжки та вчасно проходять медичні профілактичні огляди. Медичний огляд працівників здійснюється 1 раз на рік, результати заносяться до медичної книжки встановленого зразка.

   Медичною сестрою систематично проводився аналіз стану здоров’я учнів,

про що інформація своєчасно доводилася до відома батьків учнів.

         На підставі медичних довідок учнів був здійснений розподіл учнів за станом здоров’я на групи для занять фізичною культурою.

   З метою демократизації управління в закладі освіти створено  учнівське самоврядування, яке стало  школою формування соціальної активності та відповідальності, громадянського виховання школярів, формування ініціативної особистості, здатної приймати нестандартні рішення. Учасники учнівського самоврядування приймали участь у різних учнівських проектах.

   У закладі освіти приділяється увага розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, діти залучаються до різноманітних форм позашкільної освіти. У закладі налагоджено роботу   4-х  гуртків ЦДЮТ, які працюють на базі школи.  Вихованці гуртків брали участь у районних і обласних конкурсах та акціях, отримали призові місця.

   Виховна робота в  закладі освіти спрямована на реалізацію  Національної стратегії розвитку освіти в Україні, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Виховна проблема, над якою працює колектив закладу - «Від інноваційних технологій через педагогічну майстерність вчителя до формування громадянина – патріота, інтелектуала, особистості». Основна увага в системі виховної роботи приділяється формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та особистих інтересів. Проводиться профілактична робота з учнями, спрямована на формування здорового способу життя, запобігання насильству, проводяться зустрічі зі спеціалістами соціальної сфери, працівниками служби у справах дітей, працівниками правоохоронних органів. Регулярно організовуються індивідуальні консультації з учнями та їхніми батьками щодо питань поведінки та вікових особливостей дітей. Значна увага приділяється питанням дотримання охорони праці та безпеки життєдіяльності всіх учасників освітнього процесу. За звітний період   під час освітнього процесу  випадків травмування серед учнів та працівників школи  не було.

    Класними керівниками проведено відповідні бесіди з охорони праці та безпеки життєдіяльності із записами в класних журналах.

         Проводилась робота по підвищенню рівня вихованості учнів. На належному рівні проводили класні керівники та класоводи виховні години, позаурочні виховні заходи. Успішно проведені загальношкільні заходи: День знань, День учителя, свято Осені, мітинг до Дня пам’яті жертвам голодомору, новорічні свята, день Соборності України, день пам'яті героїв Крути, дні народження Героїв Радянського Союзу – Н.І. Сосніної, І.В. Сергієнка, день пам’яті Чорнобильської трагедії, заходи до річниці Дня Перемоги та Дня Пам’яті та примирення, акції «До чистих джерел», «День Землі», «Годівничка», «День довкілля», «Охорона навколишнього середовища», «Сади України», Тиждень безпеки дорожнього руху, свято останнього дзвоника та інші.  

          Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і, в першу чергу, таких традиційних, як вивчення викладання стану предметів, виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закл

Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту
Верховна Рада

Урядовий портал

МОН України

КОДА

РМК відділу освіти Іванківської РДА

КОІПОПК

Педпреса

ОСВІТА





Copyright MyCorp © 2024