Кухарівська
загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів
Меню сайту

Конституція
Конституція

Наше опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Лютий » 19 » Конкурс "Шкільна бібліотека"
15:10
Конкурс "Шкільна бібліотека"

Конкурсна робота Осипчук Т.А. (скачати)

 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС

«ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА»

 

Номінація:

Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу

Опис досвіду роботи

Осипчук Тетяни Анатоліївни

завідувача бібліотекою Кухарівської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

Іванківського району Київської області

 

 

2016 р.

 

 

ТЕМА:

« Шкільна бібліотека ‒

це скарбниця знань у школі»

МЕТА:

  1. в роботі розкрити принципи та їх реалізацію функціонування шкільної бібліотеки як пріоритетність читацьких інтересів, глибоке їх вивчення та задоволення,
  2. підвищення інформаційної, освітньої, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функцій,
  3. шкільна бібліотека прагне до формування системи інформаційної підтримки освіти.

 

Анкета учасника

Осипчук Тетяна Анатоліївна

(прізвище, ім’я, по батькові)

І. Загальні відомості про учасника

1.1. Посада завідувач бібліотекою

1.2. Місце роботи (повне найменування навчального закладу/установи)

1.3. Освіта середня спеціальна

1.4. Спеціальність за освітою технік електрозв`язку

1.5. Контактний телефон 0973590143

1.6. Електронна пошта alinaanya2012@ukr.net

1.7. Web-сторінка школи/бібліотеки kuharivska-zosh.at.ua

ІІ. Відомості про трудову діяльність:

2.1. Стаж роботи на займаній посаді десять років

2.2. Бібліотечний стаж десять років

2.3. Кваліфікаційна категорія ---

2.4. Нагороди, відзнаки (за наявності) ---

ІІІ. Методичні розробки (за наявності) ---

ІV. Проблема, над якою працює учасник (за наявності) ---

V. Перелік публікацій (за наявності) ---

VІ. Участь у семінарах, конференціях тощо ---

 

ПАСПОРТ

Бібліотеки Кухарівської ЗОШ І-ІІІ ст.

(повне найменування навчального закладу)

Директор школи –Миронюк Віра Михайлівна

(прізвище, ім'я, по батькові керівника навчального закладу)

І. Загальні відомості

1.1. Завідувач бібліотеки – Осипчук Тетяна Анатоліївна

(прізвище, ім'я, по батькові)

1.2. Місце знаходження бібліотеки – другий поверх

ІІ. Матеріально-технічні умови діяльності бібліотеки:

2.1. Загальна площа бібліотеки – 28м.кв.

2.4. Наявність книгосховища для навчального фонду - так

ІII. Основні показники діяльності бібліотеки:

3.1. Основний бібліотечний фонд (без урахування підручників) - 4607

3.1.1. Книги та брошури - 4607

3.1.2. Періодичні видання (всього) - 5

3.2. Фонд підручників - 2245

3.2.1. Для учнів 1-4-х класів - 484

3.2.2. Для учнів 5-9-х класів - 1384

3.2.3. Для учнів 10-11-х класів – 377

IV. Робота з користувачами:

4.1 Загальна кількість користувачів (станом на 01.09.16р.) - 100

4.1.1. Учні - 62

4.1.2. Вчителі - 18

4.1.3. Інші користувачі - 20

V. Інформаційна робота:

5.1. Заходи з формування інформаційної, бібліотечно-бібліографічної, читацької культури учнів – тематичні тижні, бібліотечні уроки.

5.2. Інші заходи – виховні заходи.

5.3. Виставкова діяльність – тематичні , змінні, постійно діючі виставки.

ЗМІСТ

Вступ.................................................................................................................6

РОЗДІЛ 1.Роль і місце інформаційного центру бібліотеки у навчально - виховному процесі навчального закладу

1.1. Шкільна бібліотека важливий елемент навчального закладу.............8

1.2. Інформаційна робота бібліотеки............................................................13

РОЗДІЛ 2. Шкільна бібліотека - це скарбниця знань у школі

2.1.Бібліотека - ланка сповіщення інформації............................................16

2.2. Робота з книжковим фондом.................................................................19

2.3. Шкільна бібліотека як соціальний інститут........................................20

ВИСНОВКИ...................................................................................................33

Список використаної літератури………………………….......................35

ДОДАТКИ…………………………………………………………………36

ВСТУП

Бібліотека - це одне з найбільш дивних, загадкових і навіть, можна сказати, священних місць. Чому? Тому, що тут зберігається історія, знання, мудрість і досвід століть.

Шкільна бібліотека відіграє важливу роль в процесі навчання. Саме тут у шкільній бібліотеці місце зустрічі юного школяра з книгою.

Однією з найважливіших завдань бібліотеки вважається розвиток і підтримка у дітей любові до читання, виховання потреби учнів у користуванні бібліотекою протягом усього життя.

Зміни останніх років вимагають від шкільних бібліотекарів по-іншому поглянути на свою роль у вихованні підростаючого покоління. У якому б місці не знаходилася бібліотека, її основними функціями залишаються три: інформаційна, культурна, освітня.

Бібліотекарі бачать, що значно ускладнилися запити читачів у зв'язку з введенням розвиваючого навчання. Сьогодні у всьому світі швидко змінюється система освіти. Навчання в ХХІ столітті - це не просто передача знань, як естафетної палички від однієї людини до іншої, це, насамперед, створення умов, при яких стають можливими процеси породження знань самими учнями, їх активна та продуктивна творчість. Це нелінійна ситуація відкритого діалогу, спільного дослідження, у результаті якого учень набуває не стільки «знаю що», скільки «знаю як».

Більшість шкільних бібліотекарів сьогодні давно вирішили для себе, що бібліотека реально, а не на словах повинна стати інформаційним і культурним центром школи, безпосередньо брати участь у навчальному процесі. Шкільний бібліотекар має відповідати сучасним вимогам часу, вміти користуватися всіма новими технологіями у своїй роботі.

Цим і обумовлена актуальність даної теми.

Метою даної роботи є визначення необхідних кроків і поетапний план їх реалізації на шляху до формування сучасної бібліотеки як інформаційного центру школи.

Виходячи з поставленої мети мною були визначені наступні завдання:

  • якісне забезпечення інформаційно-бібліотечного обслуговування користувачів бібліотеки;
  • створення умов для позакласного читання учнів і організації дистанційної освіти;
  • ефективне використання різноманітних форм і методів, сучасних технологій в роботі бібліотеки з користувачами, формування бібліотечно-інформаційної культури учнів.

Переглядів: 346 | Додав: Administrator19 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Точний час

Пошук

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Архів записів

Друзі сайту
Верховна Рада

Урядовий портал

МОН України

КОДА

РМК відділу освіти Іванківської РДА

КОІПОПК

Педпреса

ОСВІТА





Copyright MyCorp © 2017